Sunday, February 7, 2010

سالنگ ازلنز کمره فاینکم من




8 comments:

کاکه تیغون said...

آنچه از سالنگ های لااقل بیست و هفت سال پیش یادم مانده فکر کنم خیلی پربرف تر از سالنگ امروز بود

imac said...

Hi Hameed, love your photos and all this snow, we have more to come - so they say.
Thank you for your visit and wanting to follow my blog, I will link your to.
Have a happy weekend.

Anonymous said...

سلام حمید جان. عکس های زیبا و دیدنی دارید و خیلی خوشبخت هستید که مطالب های زیبا در اطراف تان زیاد است که عکس هایش را بگیرید. نمیدانم که از کدام کامره استفاده میکنید و از کدام پروگرام برای پوست پروسسش استفاده میکنید. من خودم هم به عکاسی علاقه زیاد دارم و صفحه فلیکرم دراین جا است . موفق باشید. My Flickr

H.S.N PHOTOGRAPHY said...

تشکر دوست عزیز!
من از کمره نیکان دی 80 با لنز 18-200 ملی متری و بعضی اوقات از کمره فاینکم عادی هم استفاده میکنم

Anonymous said...

Hi, I liked this view!! Guy I use Nikon and my camera is D300

Anonymous said...

that is outstanding man its really awesome i just loved it that is just WoW! wish you more success generally in whole fields of ur live and always be happy smile in ur nice face

Prasanth Iranikulam said...

Nice photos Hameed!!
keep clicking!

Prasanth Iranikulam said...

Nice photos Hameed!!
keep clicking!