Friday, February 26, 2010

Mother While Pray, مادرهنگام دعا

مادر دوستت دارم وتا ابد به تو محتاجم
تا ابد دوستت دارم وبه تو محتاجم
تو بامن وسرپناه من هستی
که مرا از گزندها وآسیب ها حفظ می کنی
من از دیوارها می گذرم وپرواز می کنم
و تمام کارهایی را که باید،انجام می دهم تا در پناه تو باشم
شاید من یاغی وسرکش باشم
اما می دانم حتی زمینی که بر روی آن ایستاده ام از عشق تو سرشار است
من منتظر لبخند درخشان وپرغرور تو هستم،مادر
لبخندی که هر گره ای را باز می کند
برای تمام لحظاتی که به خاطر من رنج کشیده ای متا سفم
اما بعد از طوفان های کوچک

6 comments:

W drodze... said...

Beautiful photo, this light... It's like poem :) And thank you for translator, now I can resd your blog too :)

Katney said...

Motherea are praying world round. (I must find the translator.)

l'alia-du said...

muy buena fotografia, me encanta ese color, un saludo

man said...

i like..very well captured..

مصطفی کیا said...

nice one, especially when you made it for mothers

Basir Seerat said...

اين عكس يكي از زيبا ترين هاي است كه گرفته اي ، دست ات درد نكند ، اميد وارم با عكس هاي اين گونه اي در ميدان عكاسي وارد شوي و جاي افتخار ديگران باشي.